Ekstremalne.pl



Artykuł napisał:

Flora
Flora
| 118

Użytkownik OFFLINE | zobacz profil


Artykuły tego użytkownika

Targi Perimeter Protection z produktami marki WIŚNIOWSKITargi Perimeter Protection z p
średnia ocena : 1/ 5
ilość głosów : 0
Co 2 lata targi Perimeter Protection przyciągają do Norymbergi firmy i specjalistów związanych z systemami zabezpieczeń. Są one istotnym punktem na mapie targowej producentów systemów ogrodzeniowych. Podczas targów nie mogło zabraknąć rozwiązań mark


Innowacyjność marki WIŚNIOWSKI pokryta trzykrotnym złotemInnowacyjność marki WIŚNIOWSKI
średnia ocena : 1/ 5
ilość głosów : 0
Złote Medale Międzynarodowych Targów Poznańskich to jedne z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży. Grono ekspertów przyznaje je wyłącznie innowacyjnym produktom najwyższej jakości. W tym roku eksperci nagrodzili nimi aż trzy produkty marki WIŚN


Nowości produktowe na 35 – lecie SANPLAST SANowości produktowe na 35 – lec
średnia ocena : 1/ 5
ilość głosów : 0
Marka SANPLAST jest dla jej użytkowników synonimem Czystej Przyjemności korzystania z łazienki. W roku 35-lecia istnienia firmy nie mogło zabraknąć fantastycznych nowości w jej ofercie, takich jak: brodziki cięte na miarę czy zgodne z najnowszymi tre


WIŚNIOWSKI otwiera serca na pomaganie... serduszkom

WIŚNIOWSKI otwiera serca na pomaganie... serduszkom
Kategoria : skutery wodne
Kategoria artykułu : Ciekawostki
Data dodania : 2017-09-08
Ilość wyświetleń : 74
Tagi :
Ocena : 1 2 3 4 5
(zaloguj się aby ocenić)
Średnia ocena : 0/5 (0 głosów)
URL :

Opis :
4 września odbyła się konferencja prasowa dotycząca akcji "Razem ratujmy małe serduszka", której inicjatorem i organizatorem jest firma WIŚNIOWSKI.
Tym razem celem akcji jest niesienie pomocy małym pacjentom Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie poprzez wsparcie fundacji ScholaCordis. Patronat medialny nad akcja objęło radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sadecki. „Razem ratujmy małe serduszka” to najnowsza akcja w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu firmy WIŚNIOWSKI. Wspólnie z Partnerami Handlowymi firma dołoży wszelkich starań, aby zebrać jak największą ilość środków na wsparcie Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie, gdzie codziennie toczy się walka o życie małych pacjentów. Niektóre z nich można byłoby z pewnością określić mianem cudu. O samej idei akcji, o potrzebach fundacji oraz o konieczności wspierania tych inicjatyw dyskutowano podczas poniedziałkowej konferencji prasowej w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria. O wyzwaniach, zebranym uczestnikom konferencji opowiadali: Krystyna Baran - prezes firmy WIŚNIOWSKI, Katarzyna Świderska – dyrektor marketingu firmy WISNIOWSKI i profesor Janusz Skalski – kierownik Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej IP UJ CM - ambasador akcji. Spotkanie poprowadził dziennikarz Filip Chajzer. „Firma WIŚNIOWSKI istnieje od 28 lat. Od samego początku wspiera różne, ważne inicjatywy. Tym razem chcemy umożliwić utrzymanie standardów leczenia i jednocześnie wspierać rozwój Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej, na co niezbędne jest ciągłe wzbogacanie sprzętowe oddziału. To wymaga ogromnych nakładów finansowych. Dlatego zainicjowaliśmy tę akcję i zachęcamy do przyłączenia się do niej. Wierzymy, że wspólne działania pozwolą na bardziej skuteczną realizację celu, a co za tym idzie więcej uratowanych dziecięcych serduszek.” – podkreśla Krystyna Baran prezes firmy WIŚNIOWSKI. Z mocą i determinacją firma WIŚNIOWSKI wkracza w jesienny czas, inspirując do działania coraz szersze grono odbiorców, w tym również swoich klientów i partnerów handlowych. Skłonić do tego ma atrakcyjna promocja, w ramach której zyskają jedni i drudzy, a każdy z pewnością odczuje satysfakcję z niesienia pomocy dzieciom. W ofercie promocyjnej klienci mogą skorzystać ze specjalnych warunków zakupu bram, drzwi i ogrodzeń marki WIŚNIOWSKI w wersji smartCONNECTED. Dzięki temu nowoczesna technologia Inteligentnego Domu jest na wyciągnięcie ręki i działa nie tylko na rzecz większego komfortu i bezpieczeństwa użytkowników, ale także na rzecz małych pacjentów Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie. Konferencja prasowa była preludium do kolejnych działań, które planuje firma WIŚNIOWSKI w najbliższym czasie. Patronat medialny nad akcją objęło radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sądecki. Wszystkich, którzy nie mogli uczestniczyć w spotkaniu, zapraszamy na fanpage marki WIŚNIOWSKI na Facebooku, gdzie dostępna jest relacja ze spotkania. Filmowy skrót ze spotkania zobaczyć można TUTAJ.


Podobne artykuły

Energylandia z 9 Roller Coasterami dla dorosłych i dzieci. Energyland
dodał : Flora
data : 2017-10-02
Room Service – dostawa z klasą Room Servi
dodał : Flora
data : 2017-09-05
Zrelaksuj się ze specjalną ofertą od SANPLAST SA Zrelaksuj
dodał : Flora
data : 2017-02-01
Latanie nad wodą - dosłownie! Latanie na
dodał : jifors
data : 2011-11-21


dodaj komentarz dodaj Komentarze