Ekstremalne.pl



Artykuł napisał:

Flora
Flora
| 117

Użytkownik OFFLINE | zobacz profil


Artykuły tego użytkownika

Sok z brzozy – siła drzew i leśne orzeźwienieSok z brzozy – siła drzew i le
średnia ocena : 1/ 5
ilość głosów : 0
Kto nie kocha świeżego, leśnego powietrza, zapachu drzew i siły płynącej z solidnych pni drzew? Oskoła czerpie z natury całymi butelkami, które są na wyciągnięcie ręki zawsze, kiedy chcesz zatopić zmysły w leśnym świecie. Posmakuj każdego z sześciu s


Oskoła od matki naturyOskoła od matki natury
średnia ocena : 1/ 5
ilość głosów : 0
Każda matka daje dzieciom tylko to, co absolutnie najlepsze. Jeśli owoce, to tylko dojrzałe. Jeśli czekoladę, to tylko najsmaczniejszą. Więc jeśli matka natura daje Ci sok z drzewa, to może być tylko Oskoła. Jej orzeźwiający, niepowtarzalny smak jes


Często zadajesz sobie to pytanie? Room Service ma odpowiedź!Często zadajesz sobie to pytan
średnia ocena : 1/ 5
ilość głosów : 0
„Co zjeść?” Takim dylematem raczy nas bohater nowej reklamy internetowej Room Service, najbardziej ekskluzywnego dostawcy jedzenia na terenie stolicy. Room Service są wyjątkowi, ponieważ stawiają na topowe restauracje i wychodzą naprzeciw oczekiwanio


WIŚNIOWSKI sponsorem VII Międzynarodowego Turnieju Sokolika w Starym Sączu

WIŚNIOWSKI sponsorem VII Międzynarodowego Turnieju Sokolika w Starym Sączu
Kategoria : windsurfing
Kategoria artykułu : Ludzie
Data dodania : 2017-06-19
Ilość wyświetleń : 113
Tagi :
Ocena : 1 2 3 4 5
(zaloguj się aby ocenić)
Średnia ocena : 0/5 (0 głosów)
URL :

Opis :
W sporcie tak samo jak w życiu, za każdym sukcesem kryje się czyjeś wsparcie. Zwłaszcza na
początku, gdy młode talenty dopiero szukają szansy, by sią pokazać. Taka szanse daje VII
Międzynarodowy Turniej Sokolika U-10 w Starym Sączu, którego sponsorem została marka
WIŚNIOWSKI.

Turniej Sokolika to święto młodych piłkarzy. Ich meczom towarzysza emocje nie mniejsze niż te
podczas rozgrywek na największych stadionach świata. Sponsorem wydarzenia po raz kolejny
została marka WIŚNIOWSKI, która chce podkreślić wagę przedsięwzięć kierowanych do
początkujących sportowców. Wsparcie rozwoju młodych talentów i umożliwianie im doskonalenia
umiejętności w duchu sportowej rywalizacji to dla tak dużej marki, będącej dodatkowo
Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej niemal obowiązek.
„Poprzez patronowanie atrakcyjnym wydarzeniom sportowych i wspieranie nietuzinkowych
talentów chcemy przyczynić się do promowania sportu, zdrowej rywalizacji i zdrowego stylu życia.
Tak tez jest podczas Międzynarodowego Turnieju Sokolika U-10. Chcemy dzielić się
z młodymi piłkarzami nie tylko pozytywną-energią, ale także realnym wsparciem. Za wszystkie
drużyny trzymamy kciuki i wierzymy, ze wszyscy mogą być zwycięzcami”_– dodaje Irmina Długopolska,
specjalista ds. marketingu sportowego firmy WIŚNIOWSKI.
Turniej Sokolika rozegra się już po raz siódmy. Zmagania najzdolniejszych piłkarzy z różnych
krajów, będzie można oglądać w dniach 17-18 czerwca. Zapraszamy do kibicowania razem
z marka WIŚNIOWSKI.


Podobne artykuły

Lepiej zapobiegać niż gasić - Centrum Edukacji Przeciwpożarowej w Chorzowie Lepiej zap
dodał : Flora
data : 2017-07-20
Czym brzoza słynie... Czym brzoz
dodał : Flora
data : 2017-06-02
Małe jest piękne, czyli łazienka w budownictwie wielorodzinnym z produktami SANPLAST Małe jest
dodał : Flora
data : 2017-04-27
SPACE LINE - Luksus to przestrzeń SPACE LINE
dodał : Flora
data : 2017-02-24


dodaj komentarz dodaj Komentarze